Η ανάγκη της ανάπτυξης των βασικών ικανοτήτων μέσα από την εκπαίδευση και την κατάρτιση

Part of : Εκπαίδευση ενηλίκων ; No.31, 2014, pages 3-7

Issue:
Pages:
3-7
Section Title:
ΑΡΘΡΑ - ΜΕΛΕΤΕΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
Author:
Subject:
Subject (LC):
Keywords:
εκπαίδευση ενηλίκων, επαγγελματική κατάρτιση
Notes:
Το κείμενο αυτό δημοσιεύτηκε στο ηλεκτρονικό περιοδικό "Lifelong Learning in Europe", τ.1/2013
References (1):
  1. ARTiT (2012). Έκθεση Αξιολόγησης. Διαθέσιμο στο www.artit.eu.Βούλγαρης, Γ. (2008). Η Ελλάδα από τη Μεταπολίτευση στην Παγκοσμιοποίηση. Αθήνα: Πόλις. ΓΓΔΒΜ (2012). Έκθεση 2012 για τη Διά Βίου Μάθηση στην Ελλάδα. Αθήνα: ΓΓΔΒΜ/ΥΠΑΙΘΠΑ. Δουμάνη, Μ. (1989). Η Ελληνίδα Μητέρα. Αθήνα: Κέδρος.ΕΚΕΠΙΣ (2010). Σύστημα Παρακολούθησης και Αξιολόγησης. Αθήνα. Ευστράτογλου, Α. (2009). Αξιολόγηση της Κατάρτισης για την Απασχόληση. Αθήνα: Κέντρο Προγραμματισμού και Οικονομικής Έρευνας. Καραλής, Α. (Επιμ.) (2009). Το πεδίο της συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης στο πλαίσιο της δια βίου μάθησης στην Ελλάδα. Αθήνα: ΙΝΕ/ΓΣΕΕ. Καραντινός, Δ. (201 Ο). Συμμετοχή στη δια βίου μάθηση:Τάσεις και προοπτικές. Στο Δ. Βεργίδης & Α. Κόκκος(Επιμ.) Εκπαίδευση Ενηλίκων: Διεθνείς προσεγγίσεις και ελληνικές διαδρομές. Αθήνα: Μεταίχμιο. Κατάκη, Χ. (1998). Οι τρείς ταυτότητες της Ελληνικής οικογένειας.Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. Κικίλιας, Η. (2009). Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προσόντα και Απασχόληση. Αθήνα: Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.Κουλαϊδής, Β. (Επιμ.) (2003). Διερεύνηση τάσεων της ελληνικής νεολαίας. Αθήνα: Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας Μουζέλης, Ν. (2002). Από την Αλλαγή στον Εκσυγχρονισμό. Αθήνα: Θεμέλιο. Παληός, Ζ. (Επιμ.) (2003). Κατάρτιση και Απασχόληση. Αθήνα: ΙΝΕ/ΓΣΕΕ.Cedefop (2002). Training and learning for competence.Luxembourg.Cedefop (2004). Identifying skill needs. Overview of plans andactions for Greece. Luxembourg.European Communities (2007). Key Competences for Lifelong Learning: European Reference Framework. Belgium.European Social Survey (2003). Greece -Europe: Society-Politics-Values.Flash Eurobarometer (201 Ο). Employers' perception of graduate employability. The Gallup Organisation.Kalogridi, S. & Kagiavi, Μ. (2011). The crisis in school environment: transforming emotions. Proceedings of the 9th International Conference on Transformative Learning, available at www.adulteduc.gr.Karamessini, Μ.(2006). From education to paid employment:empirical investigation of the labor market integration of youth in Greece. Social Cohesion and Development,1,67-84. Kokkos, Α. (2008). Adult Education in Greece. Convergence, 2-3,59-73.