Η διαμόρφωση της μεθοδολογίας του Artit : Μια αλληλεπίδραση προσωπικών ιδεών και συλλογικού σχεδίου δράσης

Part of : Εκπαίδευση ενηλίκων ; No.25, 2012, pages 8-11

Issue:
Pages:
8-11
Section Title:
Αφιέρωμα: Artit
Author:
Subject:
Subject (LC):
Notes:
0 Αλέξης Κόκκος είναι επιστημονικός υπεύθυνος ίου ARTiT., Το άρθρο περιέχει εικόνες και πίνακα.
References (1):
  1. • Adorno, Th., Horkheimer, M. Marcuse, Η. κ.ά. (1984). Τέχνη και μαζικήκουλτούρα. Αθήνα: Ύψιλον.• Bourdieu, Ρ. (1985). Το συντηρητικό σχολείο: Οι ανισότητες στην εκπαίδευσηκαι στην παιδεία. Στο Ά. Φραγκουδάκη (Επιμ.), Κοινωνιολογία τηςΕκπαίδευσης: Θεωρίες για την κοινωνική ανισότητα στο σχολείο. Αθήνα: Παπα-ζήσης·• Καστοριάδης, Κ. (2008). Παράθυρο στο Χάος. Αθήνα: Ύψιλον.• Κόκκος, Α. (2009). «Transformative Learning through AestheticExperience», δημοσιευμένο στα πρακτικά της 8ης Διεθνούς Συνδιάσκεψηςγια τη Μετασχηματίζουσα Μάθηση, Βερμούδες, 18-20/1 1/2009. Διαθέσιμοστο http//transformativelearnìngbermuda.com.• Κόκκος, Α. (2010). «Transformative Learning through Aesthetic Experience:Towards a Comprehensive Method», Journal of Transformative Education (Εκδ.SAGE), V. 8: 2010, σ. 153-177. Βλ. επίσης την ηλεκτρονική δημοσίευση στοhttp‘//jtd.sagepub.com/conlent/early/2011/06/29/1541344610397663, σ. 1-23.• Κόκκος, Α. (201 I). Εκπαίδευση μέσα από τις Τέχνες. Αθήνα: Μεταίχμιο.• Cranton, P. (20062). Understanding and Promoting Transformative Learning.San Francisco: Josey-Bass.• Dewey, J. (1934 [1980]). Art as Experience. USA: The Penguin Group.• Dirkx, J. (2000). Transformative Learning and the Journey of Individuation.ERIC Digest, no. 223. ERIC Document Reproduction Service, No ED6 448305.• Gardner, Η. ( 1990). Art Education and Human Development. Los Angeles:The Getty Education Institute for the Arts.• Mezirow, J. (1991). Transformative Dimensions of Adult Learning. SanFrancisco: Jossey-Bass.• Perkins, D. (1994). The Intelligent Eye. Harvard Graduate School ofEducation.• Taylor, E. (2008). Transformative Learning Theory. In S. Merriam (Ed.),Third Update on Adult Learning Theory. New Directions for Adult andContinuing Education, no 119. San Francisco: Jossey-Bass.• Thompson, J. (2022). Bread and Roses: Arts, Culture and Lifelong Learning.Leicester, UK: NIACE.