Η ολιστική προσέγγιση του Knud Illeris για τη μάθηση

Part of : Εκπαίδευση ενηλίκων ; No.18, 2009, pages 3-11

Issue:
Pages:
3-11
Section Title:
Άρθρα-Μελέτες-Έρευνες
Author:
Abstract:
Το άρθρο επιδιώκει να παρουσιάσει τα βασικά σημεία τηςπροσέγγισης του Knud llleris για τη μάθηση. Ειδικότερα ανα-φέρεται στο έργο του Δανού καθηγητή σχετικά με τις διεργασίες,τις διαστάσεις, τα είδη και τα εμπόδια της μάθησης, όπωςαυτά ερευνήθηκαν, αναλύθηκαν και διατυπώθηκαν αρχικά στοβιβλίο του The three dimensions of learning. Contemporary learningtheory in the tension field between the cognitive, the emotional andthe social (Οι τρεις διαστάσεις της μάθησης. Η σύγχρονη μαθησιακήθεωρία ανάμεσα στο γνωστικό, συναισθηματικό και κοινωνικό πεδίο,I 999 έκδοση Δανίας, 2002 πρώτη έκδοση Αγγλίας), αλλά καιόπως τροποποιήθηκαν και συμπληρώθηκαν στο πιο πρόσφατοσχετικό βιβλίο του με τίτλο How We Learn: Learning and Non-Learning in School and Beyond (Πώς μαθαίνουμε: Μάθηση και μη-μάθηση στο σχολείο και πέρα από αυτό, 2006 έκδοση Δανίας,2007 έκδοση Αγγλίας). Επιχειρείται επίσης μια συνοπτική αξιολόγησητης σημασίας και της χρησιμότητας της μαθησιακήςθεωρίας του llleris.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
0 Πάρις Λιντζέρης είναι διευθυντής κατάρτισης του ΚΕΚ ΓΙΕΒΕΕ.