Βιωματική εκπαίδευση δημοσιογράφων σε θέματα φύλου και ισότητας

Part of : Εκπαίδευση ενηλίκων ; No.23, 2011, pages 19-26

Issue:
Pages:
19-26
Parallel Title:
Experiential learning for journalists in matters of gender and equality
Section Title:
Άρθρα-Μελέτες-Έρευνες
Author:
Abstract:
Το κείμενο περιγράφει τη βιωματική εκπαίδευση των δημοσιογράφωνσε θέματα ένταξης της διάστασης του φύλου σταΜ.Μ.Ε. Παρουσιάζονται οι στόχοι και το μεθοδολογικό πλαίσιολειτουργίας των βιωματικών εργαστηρίων, ο ρόλος τωνβιωματικών ασκήσεων στη διεργασία της εκπαιδευτικής ομάδαςκαι οι απαιτούμενες δεξιότητες του επαγγελματία που τησυντονίζει. Τέλος, αναφέρονται ενδεικτικές βιωματικές ασκήσειςπου μπορούν να εφαρμοστούν στη συγκεκριμένη εκπαιδευτικήδιαδικασία.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
Η Γιώτα Κατσίκη είναι κοινωνική λειτουργός-ψυχοθεραπεύτρια, κοινωνική ανθρωπολόγος, MSc Επικοινωνίας Παν/μίου Αθηνών, υπ. διδ. Ψυχολογίας Παν/μίου Αθηνών, συνεργάτιδα ΤμήματοςΕπικοινωνίας και Μ.Μ.Ε. Παν/μίου Αθηνών & ΑΑ Ψυχιατρικής Κλινικής Παν/μίου Αθηνών., Το κείμενο αποτελεί συμβολή στο εκπαιδευτικό υλικό με τίτλο: Γυναίκες στα Μ.Μ.Ε. Γυναίκες & Μ.Μ.Ε. που εκπονήθηκε με την επιστημονική επιμέλεια της Α. Κορωναίου (Αναπλ. Καθ. Κοινωνιολο-γίας, Πάντειο Πανεπιστήμιο) στο πλαίσιο του έργου «Μέσα με Ευαισθησία» της Κ.Π. EQUAL, Αράση 5 από την Ευρυμάθεια Α.Ε. (Ανώνυμη Εταιρεία Επαγγελματικής Κατάρτισης & Ερευνας), Οκτώβριος2006.