Stephen Brookfield : Ένας στοχαστής της σύγχρονης εκπαίδευσης ενηλίκων

Part of : Εκπαίδευση ενηλίκων ; No.10, 2007, pages 12-16

Issue:
Pages:
12-16
Section Title:
Άρθρα-Μελέτες-Έρευνες
Author:
Abstract:
Το παρόν άρθρο επιχειρεί να παρουσιάσει τον StephenBrookfield μέσα από την ανάλυση των απόψεων του για δύοβασικές αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων, την κριτική σκέψηκαι την αυτοκατευθυνόμενη μάθηση. Ένθερμος υποστηρικτήςτης πρώτης, τη θεωρεί ως το κλειδί για την αφύπνιση και εγρήγορσηεκπαιδευτών και εκπαιδευομένων και προτείνει τρόπουςκαι μεθόδους άσκησής τους σε αυτή. Η συνειδητοποίηση ότιοι πράξεις μας είτε ως εκπαιδευτών είτε ως εκπαιδευομένων πιθανόνυπαγορεύονται από και συντηρούν ηγεμονικά συμφέροντααποτελεί, κατά τον Brookfield, σημαντικό βήμα για την καλλιέργειαπολιτικής σκέψης αλλά και για τον επαναπροσδιορισμόβασικών αρχών, όπως είναι η αυτοκατευθυνόμενη μάθηση.Αποτελεί δε άποψη που καταδεικνύει τον πολιτικό χαρακτήρατου τρόπου σκέψης του ίδιου ως συγγραφέα.
Subject:
Subject (LC):
Keywords:
Stephen Brookfield
Notes:
Η Αναστασία Διαμαντή είναι εκπαιδεύτρια ενηλίκων στην αγγλική γλώσσα, μεταφράστρια και έχει μεταπτυχιακό τίτλο στη Aid Βίου Εκπαίδευση (Πανεπιστήμιο ίου Nottingham).