Βιογραφία, εκπαίδευση ενηλίκων και διά βίου μάθηση : ένα αφιέρωμα σε μια αναδυόμενη ερευνητική μεθοδογία

Part of : Εκπαίδευση ενηλίκων ; No.27, 2012, pages 3-5

Issue:
Pages:
3-5
Section Title:
Αφιέρωμα: η βιογραφική προσέγγιση στην έρευνα της εκπαίδευσης ενηλίκων
Author:
Subject:
Subject (LC):
Notes:
Ο Γιώργος Κουλαουζίδης Είναι καθηγητής - σύμβουλος στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και επιστημονικός συνεργάτης (ΠΔ 407/1980) στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
References (1):
  1. llleris, Κ. (2007). How We Learn. London: Routledge.Jarvis, P. (2009). Learning to be a Person in Society. London & New York: Routledge. Κουλαουζίδης, Γ. (2009). Διερεύνηση των παραγόντων που διαμορφώνουν την αντίληψη των εκπαιδευτών ενηλίκων σχετικά με τη λειτουργίατους: η περίπτωση των συμβούλων-καθηγητών στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «Εκπαίδευση Ενηλίκων» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Διδακτορική Διατριβή. Σχολή Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Κρήτης Κουλαουζίδης, Γ. (2010). Η εκπαιδευτική βιογραφία ως τεκμήριο έρευνας στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων. Στο Δ. Βεργί-δης & Α. Κόκκος (επιμ.). Εκπαίδευση Ενηλίκων: Διεθνείς προσεγγίσεις και ελληνικές διαδρομές. Αθήνα: Μεταίχμιο, σελ. 192-211 Κουλαουζίδης, Γ., Παληός, Ζ. (2011). Αιωρούμενοι μεταξύ της αυθεντίας και της χειραφέτησης: μια βιογραφική μελέτη για την επαγγελματική πορεία και ανάπτυξη των εκπαιδευτών ενηλίκων.Στο Παπασταμάτης, Α., Βαλκάνος, Ε., Πανιτσίδου, Ε., Ζαρίφης,Γ. (επιμ.). Δια βίου μάθηση & εκπαιδευτές ενηλίκων. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας, σελ. 21 - 42. Κουλαουζίδης, Γ. (2011). Ο ρόλος των αποπροσανατολιστικών εμπειριών στη διαμόρφωση της αντίληψης των εκπαιδευτών ενηλίκων σχετικά με την λειτουργία τους. Εκπαίδευση Ενηλίκων,τεύχος 23, σελ. 3-9.Mezirow, J. (1991).Transformative dimensions of adult learning. SanFrancisco: Jossey-Bass.Πανταζής, Π. (2004). Από τα Υποκείμενα στο Υποκείμενο: Η βιογραφι-κή προσέγγιση στη ψυχοκοινωνική έρευνα. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.