Ο ρόλος του εκπαιδευτή ενηλίκων για την υποστήριξη της διά βίου μάθησης

Part of : Εκπαίδευση ενηλίκων ; No.5, 2005, pages 4-8

Issue:
Pages:
4-8
Section Title:
Αφιέρωμα:Οι εκπαιδευτές ενηλίκων στην Ελλάδα
Author:
Abstract:
Στην εργασία αυτή γίνεται μια προσπάθεια να διερευνηθούν οιδιαστάσεις του ρόλου του εκπαιδευτή ενηλίκων, ώστε με τηνπρακτική του να υποστηρίζει τη διά βίου μάθηση. Εντοπίζονταιτρία διαφορετικά επίπεδα ανάλυσης, τα οποία επηρεάζουν καιοριοθετούν το ρόλο του. Τα επίπεδα αυτά αφορούν τις θεωρίεςμάθησης και τις αντιλήψεις μας για τη μάθηση, το πλαίσιοστο οποίο καλείται να λειτουργήσει ο εκπαιδευτής και τέλος τοευρύτερο πλαίσιο της πολιτικής και της κοινωνίας που υποστηρίζειτη διά βίου μάθηση. Στη συνέχεια, με την επισκόπηση τουθεωρητικού πλαισίου, αναλύονται οι δεξιότητες ή/και ικανότητεςπου πρέπει να αναπτύξει ένας εκπαιδευτής ενηλίκων για ναείναι αποτελεσματικός στο πλαίσιο αυτό. Έτσι προκύπτει έναμοντέλο που συνδέει τις διαστάσεις της διά βίου μάθησης μετην πρακτική του εκπαιδευτή ενηλίκων.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
Η Μαριάνθη Καρατζά είναι στέλεχος του τομέα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού της Τράπεζας Κύπρου, έχει σπουδάσει στο Πανεπιστήμιο του Πειραιά «Διδακτική της Τεχνολογίας καιΨηφιακά Συστήματα» και είναι μεταπτυχιακή φοιτήτρια του Open University (ΜΑ in Education: Supporting Lifelong Learning)., Μέρος του άρθρου αυτού έχει ανακοινωθεί στο συνέδριο «Νέες Τεχνολογίες στη Διά Βίου Μάθηση», που πραγματοποιήθηκε στη Λαμία (16-17 Απριλίου 2005) - http://cosy.Ted.unipi.gr/NTdiabiou2005/default. asp?id = I7&mnu = 17.