Η πρώτη επαφή με τον γραπτό λόγο : τα αποτελέσματα μιας μελέτης δύο τμημάτων Α΄Δημοτικού που διαφοροποιούνται ως προς την προγέγγιση

Part of : Επιστήμες Αγωγής ; No.2-3, 2001, pages 8-30

Issue:
Pages:
8-30
Author:
Abstract:
Cet article présente les résultats d'une enquête menée dans deux classes de cours préparatoire qui se distinguent en raison de la méthodologie suivie par rapport à I' enseignement de lalangue écrite (méthode 'mixte' à dominante phonique versus une approche du type 'langage entier'). L'objectif de cette étude était d'examiner les effets de ces deux approches différentes à l'entrée de l'enfant dans l'écrit afin de trouver des liens entre les pratiques didactiques adoptées et la façon dont les élèves approprient la langue écrite.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει βιβλιογραφία και πίνακες.
References (1):
  1. Το κείμενο αυτό αποτέλεσε την εισήγηση του καθηγητή J.Fijalkow, προσκεκλημένου ομιλητή στο Διεθνές συνέδριο με θέμα «Η διδασκαλία και η μάθηση της ελληνικής γλώσσας ως μητρικής και ως δεύτερης/ξένης» που διοργανώθηκε από το Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης στις 6-8 Οκτωβρίου 2000. Καθώς η εισήγηση συμπεριλήφθηκε στα Πρακτικά του συνεδρίου στο πρωτότυπο και λόγω του ενδιαφέροντος που παρουσιάζει, κρίθηκε σκόπιμη η μετάφρασή της. Η μεταφράστρια ευχαριστεί τον Καθηγητή κ.Μ.Βάμβουκα και τον συνάδελφο κ.Ι.Σπαντιδάκη για τις χρήσιμες υποδείξεις τους.