Η ενσωμάτωση περιβαλλοντικών θεμάτων σε μαθήματα γενικής κοινωνιολογίας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

Part of : Επιστήμες Αγωγής ; No.2, 2006, pages 163-168

Issue:
Pages:
163-168
Author:
Abstract:
Η σχέση μεταξύ κοινωνίας και φυσικού περιβάλλοντος αποτελεί μια από τις σοβαρότερες προκλήσεις του 21ου αιώνα. Ένας τρόπος αντιμετώπισης της πρόκλησης αυτής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι η ενσωμάτωση περιβαλλοντικών θεμάτων σε εισαγωγικά μαθήματα Κοινωνιολογίας. Η επιτυχία μιας τέτοιας προσπάθειας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη χρήση τεχνικών ενεργητικής μάθησης όπως σενάριο, ανάλυση ερωτηματολογίου, έκθεση εφαρμογής και έρευνα. Η χρήση τεχνικών ενεργητικής μάθησης μπορεί να βοηθήσει τους σπουδαστές να αποκτήσουν γνώσεις και ευαισθησίες για περιβαλλοντικά ζητήματα, να αναπτύξουν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, να ενθαρρύνουν την ανάληψη δράσης εκ μέρους των εκπαιδευόμενων και να προωθήσουν τη δια βίου ενασχόληση τους με ζητήματα προστασίας του περιβάλλοντος.
Subject:
Subject (LC):
Keywords:
περιβαλλοντικά θέματα, τεχνικές ενεργητικής μάθησης, τριτοβάθμια εκπαίδευση, κοινωνιολογια
Notes:
Περιέχει βιβλιογραφία