Η εξ αποστάσεως ηλεκτρονική ανοικτού τύπου δια βίου εκπαίδευση και η εφαρμογή της στην Ελλάδα
Part of : Το βήμα των κοινωνικών επιστημών ; Vol.Ι, No.38, 2004, pages 95-120
Issue:
Pages:
95-120
Abstract:
Βασικός σκοπός του παρόντος άρθρου αποτελεί η παρουσίαση και ανάλυση της φιλοσοφίας, της εκπαιδευτικής διάστασης και της αρχιτεκτονικής της εξ αποστάσεως ηλεκτρονικής εκπαίδευσης ή τηλε-μάθησης (e-Learning), καθώς και του αντίστοιχου εκπαιδευτικού προγράμματος που υλοποιεί το Πανεπιστήμιο Αθηνών και των αποτελεσμάτων αξιολόγησής του μέσω της χρήσης ερωτηματολογίου. Με τη συγκεκριμένη μεθοδολογία, η οποία αποτελεί εξέλιξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, και αξιοποιείται ευρέως στο παγκόσμιο σύστημα εκπαίδευσης και κατάρτισης, η μαθησιακή διαδικασία επιτελείται με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών, εμπεριέχει συνεργατικότητα (σύγχρονη, ασύγχρονη, ή εξατομικευμένη) και αλληλεπίδραση ανάμεσα σε εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενο και μπορεί να εξατομικευθεί στις ανάγκες του κάθε "χρήστη" χωρίς τη φυσική παρουσία του τελευταίου σε ένα συγκεκριμένο χώρο.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
Καινούργιος Φ. Δημήτριος, Λέκτορας (Π.Δ. 407/80), Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, και Επιστημονικός Συνεργάτης του ΕΚ Πανεπιστημίου Αθηνών σε Προγράμματα δια βίου Εκπαίδευσης. Μπουρλετίδης Κωνσταντίνος, Οικονομολόγος, Υπεύθυνος Προγραμμάτων Εξ Αποστάσεως Ηλεκτρονικής Εκπαίδευσης του ΚΕΚ, ΕΚ Πανεπιστημίου Αθηνών.95