Αναζητώντας προσδιοριστικούς παράγοντες των έμφυλων διαφορών στην εκπαίδευση : ο ρόλος του φύλου του εκπαιδευτικού στη διαμόρφωση στάσεων των μαθητών απέναντι σε μαθησιακά αντικείμενα

Part of : Το βήμα των κοινωνικών επιστημών ; Vol.ΙΓ, No.50, 2007, pages 221-248

Issue:
Pages:
221-248
Author:
Abstract:
Η διερεύνηση των παραγόντων που συμβάλλουν στην αναπαραγωγή των έμφυλων ανισοτήτων στη σύγχρονη κοινωνία εξακολουθεί να είναι ένα σημαντικό ζήτημα στο οποίο επικεντρώνεται η κοινωνιολογική έρευνα. Συχνά οι παράγοντες αυτοί αναζητούνται τόσο στα πλαίσια της οικογένειας κατά τη φάση της πρωτογενούς κοινωνικοποίησης του παιδιού όσο και στα πλαίσια του σχολείου κατά τη φάση της δευτερογενούς κοινωνικοποίησης. Στο άρθρο αυτό επικεντρωνόμαστε στο δεύτερο. Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα μιας ποιοτικής διερεύνησης για την επίδραση του φύλου του/της εκπαιδευτικού στη διαμόρφωση των στάσεων μαθητών/τριών της Β και Γ Λυκείου απέναντι σε μαθησιακά αντικείμενα.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
Η Μαρία Καβαλιέρου είναι δασκάλα ΜΑ στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Ο Μάριος Βρυωνίδης είναι δρ Κοινωνιολογίας, διδάσκων, Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ. στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Περιέχει βιβλιογραφία