Μεταμοντέρνα ή αιώνια αγορά; : η περίπτωση της Ελλάδας

Part of : Το βήμα των κοινωνικών επιστημών ; Vol.ΙΑ, No.41, 2004, pages 5-24

Issue:
Pages:
5-24
Author:
Abstract:
Παρουσιάζονται οι μεταμοντέρνες καταστάσεις της υπερ- πραγματικότητας, της αποσπασματικότητας, της αντιστροφής του υποκειμένου, των παράδοξων αντιπαραθέσεων, της έμφασης στη φόρμα-στιλ, της απώλειας δέσμευσης, της ανεκτικότητας. Γίνεται προσπάθεια ανάγνωσης της αγοράς και της κατανάλωσης στην Ελλάδα μέσα από την οπτική της μεταμοντέρνας θεώρησης. Παρατίθενται κριτικά σχόλια με στόχο την προσέγγιση του ερωτήματος, εάν η αγορά μπορεί να χαρακτηρισθεί μεταμοντέρνα ή απλώς αιώνια, διαρκώς εξελισσόμενη μέσα σε πλήθος αντιθέσεων.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
Καθηγήτρια του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας στα TEI Θεσσαλονίκης. Περιέχει βιβλιογραφία