Ένα γυροσκόπιο ερευνών για την επιχειρηματικότητα
Part of : Το βήμα των κοινωνικών επιστημών ; Vol.ΙΓ, No.49, 2007, pages 63-118
Issue:
Pages:
63-118
Abstract:
Τις τελευταίες δύο δεκαετίες αυξήθηκε κατακόρυφα το ενδιαφέρον για την επιχειρηματικότητα από τον ακαδημαϊκό κόσμο, τον πολιτικό, αλλά και το ευρύ κοινό. Οι κατηγοριοποιήσεις όμως των ερευνών που έχουν γίνει από διαφόρους ειδικούς δεν αποδίδουν τη σφαιρική προσπάθεια να αναπτυχθεί ένας ευδιάκριτος και συμπαγής μεθοδολογικά κλάδος "επιχειρηματικότητας". Γι’ αυτό και στο παρόν άρθρο επιχειρείται μια παρουσίαση (αν και όχι εξαντλητική) των διαφόρων ερευνητικών τάσεων, μεθόδων, στόχων και αιτιών, που τα τελευταία χρόνια καλύπτουν πλουραλιστικά το φαινόμενο αυτό και ειδικότερα τις αιτίες και επιδράσεις του. Υιοθετώντας γυροσκοπική προσέγγιση εξετάζονται οι σχετικές μελέτες ως προς τους παράγοντες διαμόρφωσης της επιχειρηματικότητας, την ατομική της διαμόρφωση, τις ποικίλες επιχειρηματικές δράσεις, και τις σημαντικές της επιδράσεις.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει βιβλιογραφία