Ζητήματα εγκυρότητας και αξιοπιστίας στη μεθοδολογία της μέτρησης της τηλεθέασης

Part of : Το βήμα των κοινωνικών επιστημών ; Vol.ΙΓ, No.52, 2008, pages 57-83

Issue:
Pages:
57-83
Author:
Abstract:
Ο στόχος του συγκεκριμένου άρθρου είναι η εξέταση του τρόπου της μέτρησης της τηλεθέασης από την εταιρεία AGB. Οι μετρήσεις αυτές συγκεκριμενοποιούν τα μερίδια της τηλεθέασης του τηλεοπτικού κοινού και συμβάλλουν στον καθορισμό των επιλογών των διαφημιστικών εταιρειών που εκπροσωπούν τους διαφημιζόμενους για τον προσδιορισμό και την επιλογή των προγραμμάτων στα οποία θα διαφημίσουν τα προϊόντα-υπηρεσίες τους, με βάση το κοινό που επιδιώκουν να προσεγγίσουν. Γίνονται κριτικές επισημάνσεις που σχετίζονται με τη χρήση των αποτελεσμάτων των μετρήσεων αυτών.
Subject:
Subject (LC):
Keywords:
δια-καναλικός ανταγωνισμός, τηλεμερίδια, διαφημιστικές καταχωρήσεις, αξιοπιστία μετρήσεων τηλεθέασης
Notes:
Περιέχει βιβλιογραφία