Οι στάσεις των Ελλήνων καταναλωτών ως προς τις διαφημίσεις με σεξουαλικό περιεχόμενο : μια ποιοτική έρευνα

Part of : Το βήμα των κοινωνικών επιστημών ; Vol.ΙΑ, No.45, 2006, pages 99-111

Issue:
Pages:
99-111
Author:
Abstract:
Πολύ συχνά στη διαφήμιση χρησιμοποιείται το σεξουαλικό περιεχόμενο ως μέσο προσέλκυσης της προσοχής των καταναλωτών. Ο σκοπός της έρευνας αυτής ήταν η διερεύνηση των απόψεων και των στάσεων των Ελλήνων καταναλωτών ως προς τη χρήση του γυμνού ή των σεξουαλικών υπονοουμένων στις διαφημίσεις. Η έρευνα ήταν ποιοτική και πραγματοποιήθηκε με τη χρήση 5 ομάδων εστίασης καταναλωτών στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι υπάρχει υπέρμετρη χρήση του σεξουαλικού περιεχομένου, χωρίς να προ- καλεί τα επιθυμητά αποτελέσματα, αφού οι καταναλωτές δεν ανακαλούν τις μάρκες και ούτε επηρεάζονται ιδιαίτερα στην απόφαση αγοράς.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει βιβλιογραφία