Διαχείριση και εκπαίδευση : εκπαιδευτικές πρακτικές και γραφειοκρατική λογική

Part of : Το βήμα των κοινωνικών επιστημών ; Vol.ΙΑ, No.45, 2006, pages 159-184

Issue:
Pages:
159-184
Abstract:
Η παρούσα μελέτη αποσκοπεί να διερευνήσει τα μορψοποιητικά χαρακτηριστικά της εκπαιδευτικής διαδικασίας Τα χαρακτηριστικά αυτά αποτελούν σημαντικό πεδίο έρευνας, γιατί αποτελούν παράγοντες ποσοτικού και ποιοτικού καθορισμού, όχι μόνο του κοινωνικού, αλλά και συνολικά του πολιτισμικού οικοδομήματος των κοινωνιών.Θεωρούμε πως η κατανόηση των οργανωτικών χαρακτηριστικών της εκπαίδευσης μπορεί να επιτρέψει την υπέρβαση της κρίσης του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης. Η εξέλιξη των τεχνικών οργάνωσης σε συνδυασμό με την πρόοδο της τεχνολογίας κάνει αυτήν την προσέγγιση αναγκαία.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει βιβλιογραφία