Μουσεία : νέοι τρόποι marketing και νέα κριτήρια επιτυχίας
Part of : Το βήμα των κοινωνικών επιστημών ; Vol.Θ, No.34, 2002, pages 113-128
Issue:
Pages:
113-128
Author:
Abstract:
To marketing στο μουσείο συνήθως στοχεύει στην αύξηση του αριθμού των επισκεπτών. Το άρθρο αυτό εξετάζει την αναθεώρηση αυτής της αντίληψης κάτω από την πίεση της Νέας Μουσειολογίας και της σημερινής πραγματικότητας, η οποία επιβάλλει: προσδιορισμό, διεύρυνση, κατηγοριοποίηση του κοινού των μουσείων και ανάλογες προς το είδος του κοινού ποιοτικές παροχές. Δύο μελέτες περίπτωσης από τα εκπαιδευτικά προγράμματα της Κουμανταρείου Πινακοθήκης Σπάρτης, Παραρτήματος της Εθνικής Πινακοθήκης, επιχειρούν να καταδείξουν τον τρόπο με τον οποίο η Πινακοθήκη προσπαθεί να ανταποκριθεί στις σύγχρονες απαιτήσεις mu marketing.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει βιβλιογραφία