Προσδιοριστικοί παράγοντες της επίδοσης των μαθητών της Γ λυκείου στις γενικές εξετάσεις 2000

Part of : Το βήμα των κοινωνικών επιστημών ; Vol.Ι, No.36, 2003, pages 185-202

Issue:
Pages:
185-202
Author:
Abstract:
Τον Ιούνιο του 2000 πάνω από 70.000 τελειόφοιτοι της Γ'τάξεως λυκείου δοκιμάστηκαν στις γενικές εξετάσεις για εισα­γωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.Στην ανάλυση που ακολουθεί χρησιμοποιήθηκε ο πληθυ­σμός, και όχι δείγμα, της επίδοσης αυτών των μαθητών σε 4γνωστικά αντικείμενα, τρεις κατευθύνσεις και δύο κύκλους, σεόλα τα λύκεια της χώρας, δημόσια και ιδιωτικά, ημερήσια καινυχτερινά.Η βάση δεδομένων περιλαμβάνει τη γεωγραφική περιοχήτης χώρας, το Νομό, και το όνομα του Λυκείου. Βάσει αυτών,προστέθηκε η μεταβλητή του κατά κεφαλήν εισοδήματος (ζεύξηστοιχείων Εθνικών Λογαριασμών) και του μέσου εκπαιδευτικούεπιπέδου του Νομού (ζεύξη στοιχείων ΕΣΥΕ απογραφής πληθυ­σμού 1991). Με αυτόν τον τρόπο, προσεγγίζεται η κοινωνικοοι­κονομική προέλευση κάθε εξεταζόμενου.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει βιβλιογραφία και πίνακες