Οι στοιχειώδεις μαγνητικές ιδιότητες ως αναλογικοί συλλογισμοί για τη συγκρότηση ενός πρόδρομου μοντέλου της έννοιας του βάρους στη σκέψη παιδιών 11 ετών
Part of : Θέματα επιστημών και τεχνολογίας στην εκπαίδευση ; Vol.1, No.3, 2008, pages 223-253
Issue:
Pages:
223-253
Abstract:
Θέμα του συγκεκριμένου άρθρου αποτελεί η παρουσίαση των ερευνητικών αποτελεσμάτων μιας διδακτικής παρέμβασης, η οποία είχε ως αντικείμενο τη διδασκαλία του βάρους ως δύναμης που δρα από απόσταση σε παιδιά ηλικίας 11 ετών. Επιχειρώντας να ανταποκριθούμε σε εγγενείς απαιτήσεις που σχετίζονται με το Νευτωνικό μοντέλο προσέγγισης της έννοιας του βάρους, θέσαμε ως στόχο της διδασκαλίας τη συγκρότηση ενός πρόδρομου μοντέλου για το βάρος. Κινούμενοι μέσα σε ένα διδακτικό πλαίσιο οικοδόμησης της γνώσης, η διδακτική προσέγγιση του υπό συγκρότηση πρόδρομου μοντέλου έγινε μέσω της χρήσης των στοιχειωδών ιδιοτήτων των μαγνητών ως αναλογιών. Το αντικείμενο της έρευνας ήταν κατά πόσο η επιλογή της χρήσης των στοιχειωδών ιδιοτήτων των μαγνητών ως αναλογικοί συλλογισμοί οδηγεί στην οικοδόμηση ενός πρόδρομου μοντέλου για την έννοια του βάρους.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει βιβλιογραφία