Ποιοτικά χαρακτηριστικά προγραμμάτων τηλεκπαίδευσης με χρήση διαδικτυακών συστημάτων, για τις πρώτες βαθμίδες της εκπαίδευσης

Part of : Θέματα επιστημών και τεχνολογίας στην εκπαίδευση ; Vol.1, No.3, 2008, pages 289-313

Issue:
Pages:
289-313
Author:
Abstract:
Στην παρούσα εργασία επιχειρείται προσέγγιση του προβλήματος της διαχείρισης ζητημάτων ποιότητας σε εκπαιδευτικά προγράμματα τηλεκπαίδευσης μέσω διαδικτύου με έμφαση στις πρώτες εκπαιδευτικές βαθμίδες. Η θεωρητική πλαισίωση αφορά σε δομική ανάλυση των συ-στημάτων τηλεκπαίδευσης μέσω διαδικτύου και καταγραφή των ιδιαιτεροτήτων εφαρμογής στις πρώτες βαθμίδες της εκπαίδευσης, εκτεταμένη διεθνή βιβλιογραφική επισκόπηση, αποσαφήνιση βασικών εννοιών ποιότητας και διαδικασιών διαχείρισης ποιότητας. Η επισκόπησητων κριτηρίων ποιότητας αναδεικνύει την ανάγκη για σύνθεση των προτεινόμενων κριτηρί-ων σε ένα ολοκληρωμένο σύστημα. Στην εργασία προτείνεται σύνολο κριτηρίων ποιότητας οργανωμένων σε ταξινομικό σύστημα με γνώμονα τη σχετική συνοχή και την ευθύνη εφαρμογής.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει βιβλιογραφία και παράρτημα