Παράμετροι των προσωπικών θεωριών των Νηπιαγωγών για την περιβαλλοντική εκπαίδευση
Part of : Θέματα επιστημών και τεχνολογίας στην εκπαίδευση ; Vol.1, No.1, 2008, pages 59-78
Issue:
Pages:
59-78
Abstract:
Οι προσωπικές θεωρίες των εκπαιδευτικών φαίνεται να αποτελούν σημαντικό δεδομένο για την μελέτη της εκπαιδευτικής πράξης. Ειδικότερα οι προσωπικές θεωρίες των νηπιαγωγών σε σχέση με την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση είναι ένας τομέας που χρειάζεται να γίνει αντικείμενο επισταμένης έρευνας ώστε να «φωτιστούν» τα τεκταινόμενα στη μέχρι τώρα παραμελημένη αυτή βαθμίδα της εκπαίδευσης. Στο παρακάτω άρθρο επιχειρείται μια πρώτη χαρτογράφηση των απόψεων των νηπιαγωγών σε σχέση με τα παρακάτω θέματα: το περιεχόμενο που αποδίδουν στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (ΠΕ). Τους τρόπους με τους οποίους επιλέγουν τα θέματα των προγραμμάτων που εκπονούν στο νηπιαγωγείο. Τον παιδαγωγικό ρόλο που θεωρούν πως παίζουν στο πλαίσιο της εκπόνησης των παραπάνω προγραμμάτων. Τα κίνητρα που τους ωθούν να εμπλακούν στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και τις προηγούμενες εκπαιδευτικές εμπειρίες που προετοίμασαν το έδαφος για την εμπλοκή αυτή.
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει βιβλιογραφία