Διαδικασία πολλαπλής αξιολόγησης στο μάθημα της Τεχνολογίας
Part of : Θέματα επιστημών και τεχνολογίας στην εκπαίδευση ; Vol.2, No.1-2, 2009, pages 171-187
Issue:
Pages:
171-187
Author:
Abstract:
Στην παρούσα εργασία συνδυάζουμε δύο διαφορετικούς τρόπους αξιολόγησης. Αρχικά, ένας εκπαιδευτικός εφαρμόζει συγκεκριμένους τρόπους διδασκαλίας μιας ενότητας, προκειμένου να επιτύχει συγκεκριμένους στόχους που έχει θέσει. Συγκεκριμένα, ακολουθεί την ταξινομία κατά Beck, για να διδάξει την "Κατασκευή ηλεκτρικού κυκλώματος" στο μάθημα της Τεχνολογίας. Ταυτόχρονα, υπάρχει μια δεύτερη ομάδα αξιολόγησης που παρακολουθεί την διδασκαλία του εκπαιδευτικού την οποία και αξιολογεί με βάση κάποια άλλα κριτήρια. Τα συμπεράσματα και των δύο πλευρών εισάγονται σε ένα μαθηματικό τύπο. Ανάλογα με το αποτέλεσμα του μαθηματικού τύπου, και παίρνοντας ένα προσεγγιστικό όριο, μετράμε την επιτυχία της διδασκαλίας του εκπαιδευτικού, βάση της ταξινομίας Beck. Επίσης, ο εκπαιδευτικός, λαμβάνοντας υπόψη του τις συμβουλές των συναδέρφων του αξιολογητών, μπορεί να βελτιώσει την διδασκαλία του. Έτσι ο εκπαιδευτικός σε μια νέα επαφή του με την δεύτερη ομάδα αξιολογητών, να προσεγγίσει τους στόχους που έθεσε μαζί τους.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει βιβλιογραφία