Κοινωνικά διαφοροποιημένες γονεϊκές προσδοκίες και αναπαραστάσεις για τις ελλείψεις και δυσλειτουργίες του σχολείου
Part of : Το βήμα των κοινωνικών επιστημών ; Vol.ΙΕ, No.57, 2010, pages 31-54
Issue:
Pages:
31-54
Parallel Title:
Social differentiations in parents’ representations and expectations for the lucks and disfunctions of school
Author:
Abstract:
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να μελετήσει τις αναπαραστάσεις και προσδοκίες των γονέων που ανήκουν σε διαφορετικές κοινωνικές κατηγορίες σχετικά με ζητήματα που αφορούν την εκπαίδευση των παιδιών τους. Χορηγήσαμε ερωτηματολόγια σε γονείς που τα παιδιά τους φοιτούν στις τάξεις Β, Δ, ΣΤ, του Δημοτικού Σχολείου. Μας ενδιαφέρει να ανακαλύψουμε εάν οι γονείς έχουν εντοπίσει ελλείψεις στην οργάνωση και λειτουργία του σχολείου στο οποίο φοιτούν τα παιδιά τους, σε ποια ζητήματα εστιάζουν περισσότερο το ενδιαφέρον τους, και εάν οι προσδοκίες τους από το σχολείο και το δάσκαλο διαφοροποιούνται με βάση την κοινωνική κατηγορία στην οποία ανήκουν.
Subject:
Subject (LC):
Keywords:
κοινωνικές κατηγορίες, διαφοροποιήσεις, αναπαραστάσεις, προσδοκίες, social categories, differentiation, representations, expectations
Notes:
Περιέχει πίνακες και βιβλιογραφία