Διαπολιτισμικά λύκεια Θεσσαλονίκης

Part of : Το βήμα των κοινωνικών επιστημών ; Vol.ΙΕ, No.57, 2010, pages 79-102

Issue:
Pages:
79-102
Parallel Title:
The intercultural comprehensive higher secondary schools of Thessaloniki
Author:
Abstract:
Η εξέταση βασικών χαρακτηριστικών της σχολικής φοίτησης και σταδιοδρομίας των μαθητών/τριών στα δύο Διαπολιτισμικά Λύκεια του Ν. Θεσ/νίκης (ΔΛ), καθώς και σημαντικών παραγόντων που την επηρεάζουν και επηρεάζονται απ’ αυτή, χρησιμοποιείται για να εκτι- μηθεί η υλοποίηση ή όχι βασικών αρχών λειτουργίας των σχολείων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Από την παρούσα έρευνα προκύπτει ότι τα ΔΛ δεν ανταποκρίνονται με επιτυχία σε βασικές αρχές λειτουργίας τους. Κρίνεται αναγκαίο να γίνουν σημαντικές αλλαγές σε βασικές πλευρές οργάνωσης του εκπαιδευτικού τους έργου.
Subject:
Subject (LC):
Keywords:
διαπολιτισμικά λύκεια, βαθμολογία, εισαγωγή ΑΕΙ/ΤΕΙ, παλιννοστούντες/αλλοδαποί
Notes:
Περιέχει πίνακες και βιβλιογραφία