Τα παιδιά των Ρομά στο δημοτικό σχολείο. Πολιτισμικός εμπλουτισμός ή ανασταλτικός παράγων; : οι αντιλήψεις γονέων μαθητών δημοτικών σχολείων νομού Ηλείας

Part of : Το βήμα των κοινωνικών επιστημών ; Vol.ΙΕ, No.60, 2011, pages 121-136

Issue:
Pages:
121-136
Parallel Title:
Roma children in elementary school : cultural enrichment or inhibitors: parents ’perceptions
Author:
Abstract:
Οι Ρομά αποτελούν μια κοινωνικοπολιτισμική ομάδα στο εσωτερικό της ελληνικής κοινωνίας που χαρακτηρίζεται από ιδιαιτερότητες. Ο διαφορετικός τρόπος ζωής τους σε σχέση με τον κυρίαρχο πληθυσμό, το ιδιαίτερο αξιακό τους σύστημα, η διαφορετική γλώσσα, η χαμηλή κοινωνικοοικονομική τους θέση στην κοινωνική πυραμίδα αποτελούν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους. Η παρούσα εργασία διερεύνησε τις αντιλήψεις γονέων των μη Ρομά μαθητών 18 δημοτικών σχολείων του Ν. Ηλείας σχετικά με το αν αντιλαμβάνονται την παρουσία των παιδιών Ρομά στα δημοτικά σχολεία ως πολιτισμικό εμπλουτισμό ή ανασταλτικό παράγοντα.
Subject:
Subject (LC):
Keywords:
Ρομά, γονείς, πολιτισμικός εμπλουτισμός, Roma children, parents’ perceptions, cultural enrichment
Notes:
Περιέχει βιβλιογραφία