Former des enseignants au défi de l'interdisciplinarité
Part of : Εφαρμοσμένη γλωσσολογία ; No.20, 2004, pages 21-30
Issue:
Pages:
21-30
Abstract:
Ενόψει της εφαρμογής τού Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, το άρθρο αυτό επιχειρεί να διασαφηνίσει τους όρους της διαθεματικότητας (interdisciplinarité), πολυθεματικότητας (pluridisciplinarité) και μεσωθεματικότητας (transdisciplinarité). Με γνώμονα τις απαντήσεις των καθηγητών Γαλλικής της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά, προτείνει την άμεση επιμόρφωσή τους, προκειμένου να είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις ανάγκες της νέας, για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, διδακτικής προσέγγισης.
Notes:
Περιέχει σημειώσεις και βιβλιογραφία