Foreign language motivation and attention
Part of : Εφαρμοσμένη γλωσσολογία ; No.20, 2004, pages 31-43
Issue:
Pages:
31-43
Author:
Abstract:
To παρόν άρθρο έχει στόχο να συνεισφέρει στις συζητήσεις που αφορούν το δόμημα των κινήτρων στην ξένη γλώσσα και τη σχέση του με την επιδεικνυόμενη από μέρους των μαθητών προσοχή κατά τη διδακτική διαδικασία. Με αυτό τον στόχο, το άρθρο αυτό παρουσιάζει ερευνητικά δεδομένα τα οποία, πρώτον, υποστηρίζουν την άποψη, που έχει έρθει στο προσκήνιο από τις αρχές της δεκαετίας του 1990, ότι το δόμημα των κινήτρων για μάθηση της ξένης γλώσσας είναι πολυσύνθετο, και, δεύτερον, δείχνουν ότι το περίπλοκο αυτό δόμημα, που οι μαθητές έχουν αναπτύξει στο κοινωνικό τους περιβάλλον, επηρεάζει την προσοχή τους κατά τη διάρκεια της διδακτικής πράξης είτε θετικά είτε αρνητικά, με συνεπακόλουθες επιπτώσεις στη μάθησή τους.
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει πίνακα, σημειώσεις και βιβλιογραφία