A study of self-reported language learning behaviors and their relation to writing achievement : a pilot study

Part of : Εφαρμοσμένη γλωσσολογία ; No.20, 2004, pages 63-88

Issue:
Pages:
63-88
Author:
Abstract:
Πρόσφατες μελέτες πάνω στις στρατηγικές γραφής που χρησιμοποιούν μαθητές στα πλαίσια εκμάθησης της Αγγλικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας, καταδεικνύουν ότι η επιτυχημένη παραγωγή γραπτού λόγου στα Αγγλικά βασίζεται σε σημαντικό ποσοστό στη συνειδητή και συστηματική χρήση από μέρους του μαθητή συγκεκριμένων στρατηγικών γραφής. Ο παραπάνω συσχετισμός αποτέλεσε το κίνητρο για τη διεξαγωγή έρευνας σε μία ολιγάριθμη ομάδα μαθητών ηλικίας 11 ετών με μητρική γλώσσα την Ελληνική και με χαμηλό προς μέσο επίπεδο γνώσεων Αγγλικής. Η ανάλυση των δεδομένων κατέδειξε στατιστικά σημαντικούς συσχετισμούς μεταξύ της συστηματικής χρήσης στρατηγικών γραφής και της ποιότητας των γραπτών του κάθε μαθητή -με τα κορίτσια να αποδεικνύονται πιο συχνοί χρήστες στρατηγικών σε σύγκριση με τα αγόρια. Παράλληλα, το άρθρο αναλύει τις παιδαγωγικές προεκτάσεις και εφαρμογές της παρούσας έρευνας, καθώς οι τάσεις προτίμησης ή απόρριψης συγκεκριμένων στρατηγικών γραφής από τα υποκείμενα της παρούσας έρευνας θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν αναλόγως από τον καθηγητή Αγγλικών της συγκεκριμένης τάξης.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει πίνακες, γραφήματα, παραρτήματα, σημειώσεις και βιβλιογραφία