Identifying reading strategies of students learning English in an academic context
Part of : Εφαρμοσμένη γλωσσολογία ; No.21, 2005, pages 25-38
Issue:
Pages:
25-38
Author:
Abstract:
Στην παρούσα εργασία γίνεται ανασκόπηση της ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας που σχετίζεται με τη διαδικασία της ανάγνωσης στην ξένη γλώσσα, με τα μοντέλα ανάγνωσης όπως προκύπτουν από προηγούμενες έρευνες, καθώς και την ταξινομία των στρατηγικών που χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης. Για να εντοπισθούν οι στρατηγικές που υιοθετούνται από τους φοιτητές, όταν μελετούν κείμενα της ειδικότητάς τους στην αγγλική γλώσσα, διεξήχθη έρευνα σε 172 φοιτητές της παιδαγωγικής σχολής όπου συνδυάσθηκαν ποιοτικές και ποσοτικές τεχνικές. Στη συγκεκριμένη εργασία παρατίθενται τα αποτελέσματα των ημιδομημένων συνεντεύξεων που φανερώνουν σε βάθος τις στρατηγικές οι οποίες χρησιμοποιούνται και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν όταν διαβάζουν ξενόγλωσσα κείμενα του αντικειμένου σπουδών τους. Στο τέλος γίνονται κάποιες προτάσεις για την κατάρτιση των φοιτητών με στόχο την ανάπτυξη των κατάλληλων αναγνωστικών στρατηγικών.
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει βιβλιογραφία