Επιχειρηματική ηγεσία : ανάδειξη των χαρακτηριστικών του ρόλου του ηγέτη μέσα από έργα τέχνης
Part of : Εκπαίδευση ενηλίκων ; No.28, 2013, pages 3-13
Issue:
Pages:
3-13
Parallel Title:
Leadership in the business field : exploration of the characteristics of leadership through works of art
Section Title:
Άρθρα - Μελέτες - Έρευνες
Author:
Abstract:
Στο παρόν άρθρο παρουσιάζεται η πειραματική εφαρμογή της μεθόδου “Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία”, σε ομάδα σπουδαστών τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων. Στόχος ήταν να διερευνηθούν τα χαρακτηριστικά της ηγεσίας στον χώρο των επιχειρήσεων. Τα ευρήματα της μελέτης αποκαλύπτουν ότι η εξοικείωση των σπουδαστών με έργα τέχνης συνέβαλε σημαντικά στην επανεκτίμηση των παραδοχών τους για το πρότυπο της επιχειρηματικής ηγεσίας.
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει εικόνες και βιβλιογραφία
References (1):
- •Jarvis, Ρ. (2004). Συνεχιζόμενη εκπαίδευση και κατάρτιση. Αθήνα: Μεταίχμιο.•Journal of Transformative Education (2006). A DialogueBetween John M. Dirkx and Jack Mezirow, Journal ofTransformative Education. April, p. 133-137.•Γώγου, B. (2010). To φως και η σκιά στην τέχνη και στη ζωή: Μετασχηματίζοντας αντιλήψεις για την τέχνη στο ΣΔΕ Λάρισας. Αδημοσίευτη μελέτη που παρουσιάστηκεστοσεμινάριοΑξιοποίησητηςΤέχνηςστηνΕκπαίδευσηΕνηλίκωνπου διοργανώθηκε απότηνΕπιστημονικήΈνωσηΕκπαίδευσηςΕνηλίκωνστις27/02/2010.•Δεληγιάννης, Δ., Ζιώζιας, Α., Χαδουλίτση, Β. (2010).ΕκπαιδευτικοίπειραματισμοίστοΕναλλακτικόΣχολείοΕνηλίκωντουΚΕΘΕΑ ΕΞΟΔΟΣ: Η ποίηση ως καταλύ-της για την απόδραση από την επιφάνεια της καθημερινότητας.Αδημοσίευτημελέτηπου παρουσιάστηκεστοσεμινάριοΑξιοποίησητηςΤέχνηςστηνΕκπαίδευση Ενηλίκων που διοργανώθηκε από την ΕπιστημονικήΈνωσηΕκπαίδευσηςΕνηλίκωνστις27/02/2010.•Κόκκος, Α. (2010). Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία: θεωρητικό πλαίσιο και μέθοδος εφαρμογής.Εκπαίδευση Ενηλίκων,τ. 19, σ.9-13.•Κόκκος, Α., Μέγα, Γ. (2007). Κριτικός Στοχασμός καιΤέχνηστηνΕκπαίδευση.ΈρευναμετησυμμετοχήμεταπτυχιακώνφοιτητώνΕκπαίδευσηςΕνηλίκωνστοΕλληνικόΑνοικτόΠανεπιστήμιο.ΕκπαίδευσηΕνηλίκων, τ. 12, σ. 16-21.•Κόκκος, Α., Πολύχρονης, Π. (2006). Συνέντευξη -συζήτηση τωνΑλ. Κόκκου και Π. Πολύχρονη στο 2ο Συνέδριο της ΕΕΕΕ. Εκπαίδευση Ενηλίκων, τ. 8, σ.8-12.•Machiavelli, Ν. (2006). Ο Ηγεμόνας. Αθήνα: εκδ. Κα-ζαντζάκη.•Mezirow, J. (2007). Μαθαίνοντας να σκεφτόμαστε όπως ένας ενήλικος - Κεντρικές έννοιες της θεωρίας του μετασχηματισμού.Στο J. Mezirow και Συνεργάτες,ΗΜετασχηματίζουσαΜάθηση.Αθήνα:Μεταίχμιο,σ.43-71.•Mezirow, J. (1998). Κριτικός στοχασμός παραδοχών:ΕννοιολογικήΔιαφοροποίηση,διαθέσιμοonline στοwww.adulteduc.gr στις 30/10/2009.•Μπάρλος, Α. (2010). Κοινωνικά στερεότυπα: Γυναίκα και επάγγελμα (παράδειγμα από το ΣΔΕ Λάρισας).Αδημοσίευτη μελέτη που παρουσιάστηκε στο σεμινάριοΑξιοποίησητηςΤέχνηςστηνΕκπαίδευσηΕνηλίκων που διοργανώθηκε από την Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων στις 27/02/2010.•Πλάτωνας (400-387 π.Χ.). Η Απολογία του Σωκράτη,διαθέσιμοonlineστοwww.peri-grafis.com/ergo.php?id1149στις27/02/2010.•Χασίδου, Μ. (2009). Κριτικός Στοχασμός και Μεταχηματισμός στην Εκπαίδευση Ενηλίκων μέσω του Θεάτρου,Το παράδειγμα«Βρικόλακες»του Ερ. Ίψεν,Αθήνα:ΕπιστημονικήΈνωσηΕκπαίδευσηςΕνηλίκων.Web Gallery of Art, διαθέσιμο online στο www.wga.huστις16/01/2010.