Multiculturalism : the foreign language teacher’s responsibility

Part of : Εφαρμοσμένη γλωσσολογία ; No.9, 1993, pages 87-101

Issue:
Pages:
87-101
Author:
Abstract:
Η πολυ-πολιτιστική ευαισθησία είναι μία σημαντική πλευρά της εκπαίδευσης σήμερα. Σ’ όλο τον κόσμο οι άνθρωποι είναι υποχρεωμένοι να μάθουν να ζουν με συνανθρώπους τους διαφορετιών εθνικοτήτων, συστημάτων αξιών, κοινωνικών εθίμων και θρησκευτικών αντιλήψεων και πρακτικών. Το μέλλον της κοινωνικής αρμονίας βρίσκεται στους σημερινούς νέους. Οι καθηγητές των ξένων γλωσσών διαθέτουν (η πρέπει να διαθέτουν) την ικανότητα κατανόησης άλλων πολιτισμών, λόγω της ακαδημαϊκής προετοιμασίας τους και της εμπειρίας τους σε διαπολιτιστικέ επαφές. Θα πρέπει να βρουν νέους τρόπους που θα επιφέρουν αλλαγές στις τάξεις τους και θα υποβοηθήσουν τυχόν διαπολιτιστικές επαφές μέσα στο σχολείο και την κοινότητα, και που θα επηρεάσουν τη στάση των συναδέλφων τους καθηγητών. Θα πρέπει να κάνουν τα κατάλληλα βήματα ώστε να αποφευχθεί η καλλιέργεια ενός διττού σωβινισμού, ως προϊόντος της γνώσης ενός άλλου μόνο πολιτισμού εκτός του πολιτισμού κάποιου. Θα πρέπει να δουν τους εαυτούς τους ως φορείς της αλλαγής στη συμπεριφορά των μαθητών τους, των συναδέλφων τους και της κοινότητας. Το ά ρθρο διαπραγματεύεται ένα νέο τύπο μαθήματος που θα διευρύνει την κατανόηση των οικουμενικών και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των γλωσσών και των πολιτισμών.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει βιβλιογραφία