Foreign language learning in the English Department of the Aristotle University : aspects of vocabulary teaching in Italian courses

Part of : Εφαρμοσμένη γλωσσολογία ; No.11, 1995, pages 27-35

Issue:
Pages:
27-35
Author:
Abstract:
Η διδασκαλία των ξένων γλωσσών στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας αποτελεί σημαντικό παράγοντα στο προπτυχιακό του πρόγραμμα. Κάθε φοιτητής πρέπει να επιλέξει και να κατοχυρώσει τέσσερα επίπεδα ξένης γλώσσας (γαλλικά/γερμανικά/ιταλικά). Πεντακόσιοι περίπου φοιτητές ανά εξάμηνο, επιλέγουν τα τέσσερα επίπεδα ιταλικής γλώσσας. Η αξιολόγηση της επίδοσής τους γίνεται ύστερα από γραπτές εξετάσεις, οι οποίες επικεντρώνονται περισσότερο στην μέτρηση της ικανότητας κατανόησης και λιγότερο στην αξιολόγηση της ικανότητας παρα ωγής γραπτού λόγου. Η επιλογή του διδακτικού υλικού γίνεται βάσει ανάλυσης αναγκών των φοιτητών και συχνά κρίνονται απαραίτητες ορισμένες αλλαγές στα κείμενα, ώστε να διασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή σχετικότητα και αξιοποίησή τους. Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στο σχεδίασμά και την υλοποίηση ασκήσεων λεξιλογίου γιατί ελέγχει και προσδιορίζει με την ανθρωπολογική έννοια του όρου την εξοικείωση του σπουδαστή με τον καθημερινό πολιτισμό έτσι όπως αυτός περιγράφεται μέσω του διδακτικού υλικού.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει σχήματα και βιβλιογραφία