Strategy use in caretaker-child interactions
Part of : Εφαρμοσμένη γλωσσολογία ; No.11, 1995, pages 47-67
Issue:
Pages:
47-67
Author:
Abstract:
Σκοπός του άρθρου αυτού είναι να ερευνήσει τις στρατηγικές μάθησης και επικοινωνίας που εφαρμόζονται σε συνομιλίες ανάμεσα σε ενήλικες και παιδιά προσχολικής ηλικίας που βρίσκονται ακόμη στο στάδιο εκμάθησης της μητρικής τους γλώσσας (ελληνικής). Σε μικρότερη έκταση γίνεται απόπειρα διερεύνησης παρόμοιων στρατηγικών και κατά τη διαδικασία εκμάθησης μιας ξένης γλώσσας (αγγλικής). Η έρευνα επικεντρώνεται στις στρατηγικές που επιλέγονται από τα παιδιά για την απόκτηση, απομνημόνευση και ανάκληση λεξιλογίου, αλλά και από τους ε
ήλικες στην προσπάθειά τους να διευκολύνουν τα παιδιά στις παραπάνω διαδικασίες.
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει σημειώσεις και βιβλιογραφία