Gaining qualified teacher status in the UK - diversification of routes and implications for the language teaching profession
Part of : Εφαρμοσμένη γλωσσολογία ; No.7, 1991, pages 132-147
Issue:
Pages:
132-147
Author:
Abstract:
Στη Μεγάλη Βρετανία συντελείται μια επανάσταση στην εκπαίδευση των δασκάλων, όπου, όπως σε κάθε επανάσταση, διακυβεύονται η εξουσία, ο έλεγχος και η επιρροή. Από κάποιες πλευρές αμφισβητούνται οι παραδοσιακοί τρόποι της εκπαίδευσης των δασκάλων, καθώς και οι δύο πόλοι, Πανεπιστήμιο-Κολλέγιο, που σήμερα προσφέρουν τα σχετικά μαθήματα. Ορισμένα τμήματα Κυβέρνησης και Αντιπολίτευσης ζητούν το μεγαλύτερο βάρος αυτής της διαπαιδαγώγησης να δοθεί κατευθείαν στα σχολεία. Έτσι, καινούργια πρακτικά προγράμματα αναπτύσσονται και σιγά
ιγά προσελκύουν υποστηρικτές. Όμως η δημιουργία αυτών των προγραμμάτων οφείλεται μάλλον στον πανικό της ενδεχόμενης έλλειψης δασκάλων παρά στην επιθυμία για καλύτερη ποιότητα της διδασκαλίας, και βασίζεται σε μια αρκετά περιορισμένη άποψη για τη διδασκαλία. Στην πραγματικότητα η ποιότητα των δασκάλων μπορεί να βελτιωθεί μόνο με περισσότερες ευκαιρίες ανάπτυξης των διδακτικών ικανοτήτων στην τάξη κατά την εκπαίδευσή τους, της γνώσης του αντικειμένου και της ικανότητας αυτο-αξιολόγησης. Για την επίτευξη τουλάχιστον των παραπάνω πρέπε
ι να ενισχυθεί η συνεργασία μεταξύ σχολείων και παιδαγωγικιόν ιδρυμάτων και οι ευθύνες να κατανεμηθούν ισομερώς.
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει σχήματα και σημειώσεις