The analysis of responses to cloze tests

Part of : Εφαρμοσμένη γλωσσολογία ; No.2, 1986, pages 74-88

Issue:
Pages:
74-88
Author:
Abstract:
Η ανάλυση λανθασμένων απαντήσεων σε κενά cloze τεστς οδηγεί σε υποθέσεις σχετικά με τη γνωστική διαδικασία που χρησιμοποιείται από δύο ομάδες “πολιτιστικά μειονεκτούντων” και “κανονικών” παιδιών. Οι υποθέσεις που προτείνονται είναι ότι οι “πολιτιστικά μειονεκτούντες” αναγνώστες τείνουν να αγνοούν το μακροπεριβάλλον και συγκεντρώνουν την προσοχή τους στο μικροπεριβάλλον τόσο από άποψη σημασιολογικής πληροφόρησης όσο και από την πλευρά μορφολογικών, συντακτικών χαρακτηριστικών και δεικτών συνοχής. Ακόμη προτιμούν συγκεκ ριμένος ειδικά νοήματα και όχι αφηρημένα και γενικά.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει πίνακες, παράρτημα, σημειώσεις και βιβλιογραφία