Types of communication in the foreign and second language classroom with special reference to EFL/ESL

Part of : Εφαρμοσμένη γλωσσολογία ; No.1, 1985, pages 46-53

Issue:
Pages:
46-53
Author:
Abstract:
Κεντρικός στόχος της διδασκαλίας μιας ξένης γλώσσας σήμερα είναι η ανάπτυξη της επικοινωνιακής ικανότητας, στην οποία δίνεται ιδιαίτερη έμφαση, συχνά σε βάρος της εκμάθησης του γραμματικού συστήματος της γλώσσας.Για λόγους προφανείς ωστόσο θεωρείται απαραίτητο κατά την εκμάθηση της ξένης γλώσσας να συν επιδιώκονται από δάσκαλο και μαθητή τόσο η άνεση στη γλωσσική επικοινωνία όσο και η γραμματική ορθότητα.Σχετικά με τις δραστηριότητες που από παιδαγωγική άποψη είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη της επικοινωνιακής αυτής ικαν ότητας μέσα στην τάξη είναι αναγκαία η διερεύνησή τους σε τέσσερα επίπεδα: α. πόσο η αναγκαιότητα της επικοινωνίας τις προϋποθέτει, β. αν πρέπει να είναι καθοδηγούμενες ή όχι, γ. πόσο ενδιαφέρουσες πρέπει να είναι, και δ. αν επιτρέπεται ή όχι να προκαλούν αμηχανία στο μαθητή.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
This article is a slightly modified version of a paper given at the AILA Congress held in Brussels in August 1984.