Bilingualism and literacy
Part of : Εφαρμοσμένη γλωσσολογία ; No.8, 1992, pages 108-123
Issue:
Pages:
108-123
Author:
Abstract:
To άρθρο αυτό αναφέρεται στο ρόλο της διγλωσσίας στη διαμόρφωση γλωσσικής παιδείας, η οποία κατά τον Cummins είναι καθολική, διαγλωσσική ικανότητα χειρισμού προφορικού και γραπτού λόγου. Στοιχεία της διγλωσσίας όπως η σύγκριση των δύο γλωσσών και η αλλαγή κώδικα είναι φαινόμενα που προάγουν τη γλωσσική παιδεία Στα δίγλωσσα άτομα, πολύ νωρίς, αναπτύσσεται μετα-γλωσσική, μετα-επικοινωνιακή συνειδητοποίηση με τη χρήση οικείου υλικού της ισχυρότερης γλωσσικής κοινότητας γι επεξεργασία μη οικείου υλικού. Το σχολείο χώρος οξείας εμφάνι
σης του προβλήματος παρέχει προϋποθέσεις για τη λήψη μέτρων διαμόρφωσης δίγλωσσων προγραμμάτων στα οποία αναγνωρίζεται η θετική σχέση διγλωσσίας-γλωσσικής παιδείας.
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει σημειώσεις και βιβλιογραφία