Unravelling microteaching and reflective thinking
Part of : Εφαρμοσμένη γλωσσολογία ; No.15, 1999, pages 79-95
Issue:
Pages:
79-95
Author:
Abstract:
Σκοπός του άρθρου είναι να γίνει προσέγγιση της μικροδιδασκαλίας αναλύοντας τη θέση και τη στάση των ασκουμένων που εκτίθενται σε συγκεκριμένο μοντέλο μικροδιδασκαλίας για να διαπιστωθεί η χρησιμότητα του μοντέλου αλλά και η ανάπτυξη της κριτικής τους σκέψης. Η μικροδιδασκαλία είναι μία μικρογραφία μαθήματος που διεξάγεται σε εικονική τάξη και δίνει τη δυνατότητα (i) να ασκηθεί ο ασκούμενος σε συγκεκριμένες διδακτικές δεξιότητες και να τις αποκτήσει, (ii) να αναπτύξει στρατηγικές διδασκαλίας και (iii) να αποκτήσει ανακλαστική σκέψη. Η ανάλυση ερωτηματολογίων δείχνει ότι η μικροδιδασκαλία συμβάλλει στην κατανόηση των βασικών αρχών της διδασκαλίας και στην ευαισθητοποίηση των ασκουμένων σε θέματα που άπτονται τόσο στη συμπεριφορά τους μέσα στην τάξη όσο και στην προσέγγιση της διδασκαλίας τους κατά την προετοιμασία για το σχέδιο μαθήματος και την αξιολόγηση πριν από το μάθημα, κατά τη διεξαγωγή του μαθήματος και μετά το τέλος του μαθήματος.
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει παράρτημα και βιβλιογραφία