Πολιτισμική διαχείριση στην εκπαίδευση
Part of : Πλάτων : θέματα μέσης εκπαιδεύσεως ; Vol.6, No.1, 2010, pages 133-148
Issue:
Pages:
133-148
Abstract:
Τις τελευταίες δεκαετίες οι έννοιες Ιστορία και Πολιτισμός εγνώρισαν μία σημαντική αλλαγή των τρόπων και της λογικής προσέγγισής τους και ιδιαίτερα της διαχείρισής τους. Το σχολείο αποτελούσε έναν από τους κυριώτερους θεσμούς πολιτισμικής διαχείρισης και συνεχίζει να έχη ένα σοβαρό ρόλο παρά τον ανταγωνισμό και την αμφισβήτηση που δέχεται από άλλους θεσμούς και φορείς. Υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις που συνδυάζουν, στην απλή τους μορφή, τις αρχές της επιστημονικής έρευνας, της έρευνας πεδίου και της συλλογικής εργασίας, διαμορφώνεται στο σχολείο ένα νέο σημαντικό επίπεδο πολιτισμικής διαχείρισης, πολλαπλώς ωφέλιμο για τις τοπικές κοινωνίες και την κοινωνία στο σύνολό της.
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει σημειώσεις