Passive resistance

Part of : Εφαρμοσμένη γλωσσολογία ; No.3, 1987, pages 51-87

Issue:
Pages:
51-87
Author:
Abstract:
Το άρθρο ασχολείται κυρίως με τη - συνειδητή ή ασυνείδητη - αντίδραση και απροθυμία του μαθητή της αγγλικής να χρησιμοποιήσει τύπους παθητικής φωνής σ’ αυτή τη γλώσσα. Η απροθυμία αυτή (α) μπορεί να εκπορεύεται από τη δυσκολία που διαισθάνεται ο μαθητής ότι υπάρχει «ενδογενώς» στους σχετικούς τύπους του αγγλικού γραμματικού συστήματος∙ η δυσκολία αυτή μπορεί να οδηγήσει το μαθητή στην υιοθέτηση «στρατηγικών αποφυγής» του προβληματικού τύπου, (β) είναι δυνατό να οφείλεται στην έλλειψη ή περιορισμένη χρήση τύπων παθητικής φωνής στη μητρική γλώσσα του σπουδαστή καθώς επίσης και στην πλημμελή έκθεσή του σε σχετικά κείμενα, (γ) είναι ευθέως ανάλογη με το βαθμό συνθετότητας του παθητικού τύπου, και (δ) έχει διαπιστωθεί σε μαθητές ενδιάμεσου επιπέδου πολλών και διάφορων εθνικοτήτων.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
This paper was given at the English Language Teaching Symposium organised by the Department of Linguistics and Phonetics and held in Leeds., Περιέχει σημειώσεις και βιβλιογραφία