"Yes" / "No" questions, ideology, Greek TV viewers' intervention and reality
Part of : Εφαρμοσμένη γλωσσολογία ; No.13, 1997, pages 109-117
Issue:
Pages:
109-117
Author:
Abstract:
Η εμφάνιση ερωτήσεων στις οθόνες των τηλεοράσεων που απαντώνται τηλεφωνικά με ναι/όχι, έχει γίνει πραγματικότητα στην ελληνική κοινωνία. Η χρησιμοποίησή τους μπορεί να ερμηνευθεί ως ένας τρόπος άμεσης επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων των μέσων μαζικής επικοινωνίας/ενημέρωσης και των τηλεθεατών, αλλά και ως ένδειξη του αποφασιστικού ρόλου που μπορούν να παίξουν οι τελευταίοι στον καθορισμό του περιεχομένου των διαφόρων προγραμμάτων συνομιλίας, συνεντεύξεων και συζητήσεων. Η συγκεκριμένη εργασία εξετάζει τρεις τέτοιες ερωτήσεις, αναλύει την ιδεολογία που υπονοείται και προωθείται με τη χρήση τους και επιχειρηματολογεί υπέρ της άποψης ότι η λειτουργική τους αξία είναι η ενδυνάμωση της ιδεολογίας των ανθρώπων των μέσων μαζικής επικοινωνίας/ενημέρωσης.
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει βιβλιογραφία