The teacher of the 21st century

Part of : Εφαρμοσμένη γλωσσολογία ; No.12, 1996, pages 83-89

Issue:
Pages:
83-89
Author:
Abstract:
Λίγα μόλις χρόνια πριν από την έλευση του 21ου αιώνα όλους μας κατέχει η προσμονή αλλά και η αγωνία σχετικά με τις επαγγελματικές προκλήσεις που έχουμε να αντιμετωπίσουμε και το ρόλο που καλούμαστε να αναλάβουμε ως καθηγητές/τριες ξένων γλωσσών στο σύγχρονο κόσμο της ταχύρρυθμης απόκτησης γνώσεων και της τεχνολογικής κυριαρχίας. Στα τελευταία τριάντα χρόνια έχουν επιτελεσθεί σημαντικές αλλαγές στον τομέα της διδασκαλίας και εκμάθησης ξένων γλωσσών, οι οποίες έχουν επηρεάσει τη νοοτροπία μας, τον τρόπο διδασκαλίας μας και τις σχέσεις μας με τους/τις μαθητές/τριες. Μέσα από μια σύντομη ανασκόπηση αυτών των αλλαγών, το άρθρο επιχειρεί να περιγράφει τον/την καθηγητή/τρια του μέλλοντος προσπαθώντας να καθορίσει τους νέους στόχους και ρόλους που θα πρέπει να υποδυθεί ανταποκρινόμενος/η στις απαιτήσεις των καιρών και των σύγχρονων μαθητών/τριών.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει πίνακα και βιβλιογραφία, This is a revised version of a paper given at the TESOL Macedonia-Thrace conference, Thessaloniki, Greece, in September 1996.