Εκπαιδευτική πορεία και κοινωνική καταγωγή

Part of : Επιθεώρηση κοινωνικών ερευνών ; Vol.98/99, 1999, pages 183-198

Issue:
Pages:
183-198
Section Title:
Articles
Author:
Abstract:
Μελετώντας την πιθανότητα πρόσβασης στα ΑΕΙ σε συνάρτηση με την κοινωνική κατάσταση και το μορφωτικό επίπεδο των γονέων, διαπιστώνουμε ότι το εκπαιδευτικό σύστημα, στη σύγχρονη Ελλάδα, όντως λειτουργεί ως μηχανισμός κοινωνικής επιλογής. Η λειτουργία αυτή εντείνεται διαχρονικά, ιδίως ως προς τις προνομιούχες ακαδημαϊκές διαδρομές (ΕΜΠ, Ιατρική), ενώ βαρύνουσα επίδραση εμφανίζει και το (ταχέως μεταβαλλόμενο) μορφωτικό επίπεδο της μητέρας.
Subject:
Subject (LC):
Electronic Resources: