Η περιβαλλοντική αγωγή ως μοχλός εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης

Part of : για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση ; No.13-14, 1998, pages 4-8

Issue:
Pages:
4-8
Section Title:
Αρθογραφία
Author:
Abstract:
Δεν διατίθεται περίληψη.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
http://www.peekpemagazine.gr/sites/default/files/issues/pdf/peekpeteux_13-14.pdf
References (1):
  1. Aida, S.: From mechanics of power to mechanics of intelligence, Vienna, 1987.• Becker, G./Gonschrorek, G.: Konsequenzen aus dem Heidelberger Burn-out-Test, in: Paedagogik, Nr. 6, 1989.• "Ελευθεροτυπία", 4-05-98: Πώς βλέπουν το μέλλον τους οι νέοι. Έρευνα.• Fensham, P.: Report on the Belgrade Conference on Environmental Education, Canberra, 1976.• Klein, E./Merritt, E.: Environmental Education as a model for constructivistic teaching, in: Journal of Environmental Education, Vol. 25, 1994.• Krol, G.: Begruendung eines eigenstaendingen sozialoekonomischen Beitrags zur Umweltbildyng, IPN, Kiel, 1991.• Κρίβας, Σ.: Οικολογικοποίηση των σχολικών εγχειριδίων και της Σχολικής Πρακτικής, Πάτρα, 1996.• Κρίβας, Σ.: Η δικτυακή επικοινωνία και σκέψη στην Περιβαλλοντική Αγωγή, στο: Εκπαιδευτική Κοινότητα, τευχ. 35,1997.• Μπρούζος, Α.: Οι μαθητές κρίνουν τους καθηγητές τους ως λειτουργούς συμβουλευτικής Εμπειρική προσέγγιση, στο: Επιθεώρ. Σημ./Προσαν. Τ. 40-41, 1997.• Posch, P.: Daw Projekt "Umwelt und Schulinitiativen", in: IPN: Modelle zur Umwelterziehung und BRD, Kiel, 1989.• Rolff, G.: Schulentwicklung als Entwicklung von Einzelnen, in: Ztsft fuer Paedagogik, Vol. 37, 1991.• Rolff, G.: Wenn Schulen lernen, in: Friedrich Jahresheft XII: Schule-Zwischen• Routine und Reform, Heidelberg, 1994.• Seybold, H-J./Bolscho, D.: Umwelterziehung. Bilanz und Perspektiven, IPN, Kiel, 1993.• Vosniadou, S./Brewer, W.: Theories of konwledge. Restructuring in development, in: Review of Educational Research, Vol. 57, 1987.• UNESCO: Environmental Education in the Light of Tbilisi Conference, Paris, 1980.