Το νερό και οι πηγές του : Μια καινοτόμος πρόταση σχετικά με την περιβαλλοντική αγωγή /εκπαίδευση στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κλειτορίας Αχαΐας

Part of : για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση ; No.19, 2000, pages 12-15

Issue:
Pages:
12-15
Section Title:
Αρθογραφία
Author:
Abstract:
Δεν διατίθεται περίληψη.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
http://www.peekpemagazine.gr/sites/default/files/issues/pdf/peekpeteux_19.pdf
References (1):
  1. • Βιγκότσκι, Λ. (1993). Σκέψη και Γλώσσα, 2η έκδοση. Εκδόσεις: Γνώση, Αθήνα.• Emde, R. Ν. (1983). The representational self and Its affective care. The phychoanalytic study of the Child, 38, 165. 192.• Ζαφρανά, Μ. (1992). Ανάπτυξη του εγκεφάλου και Προσχολική Εκπαίδευση. Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Κοινωνικής Παιδιατρικής, Θεσ/νίκη.• Παπαδοπούλου, Ε. (1998) Β. Σουχομλίνσκι: Το Σχολείο της Χαράς, Εκδόσεις: Αφοί Κυριακίδη, Θεσ/νίκη.• Παρασκευόπουλος, Ι. (1979). Εξελικτική Ψυχολογία της προσχολικής ηλικίας, 2ος τόμος, Αθήνα.• Τσιαντζή, Μ. (1996). Αγωγή της Προσχολικής Ηλικίας. Εκδόσεις: Gutenberg, Αθήνα.• Φράγκος, Χ., (1992). Βασικές συνιστώσες της εκπαίδευσης παιδιού προσχολικής ηλικίας. Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Κοινωνικής Παιδιατρικής, Θεσ/νίκη.• Φράγκος, Χ., (1983). Βασικές Παιδαγωγικές Θέσεις. Εκδόσεις: Gutenberg, Αθήνα.