Τα πολλά πρόσωπα της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Part of : για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση ; No.51, 2014, pages [5 σελίδες]

Issue:
Pages:
[5 σελίδες]
Section Title:
Άρθρα με κρίση
Author:
Abstract:
Δεν διατίθεται περίληψη.
Subject:
Subject (LC):
Keywords:
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
Notes:
http://www.peekpemagazine.gr/issue/400, Δίνεται ο συνολικός αριθμός σελίδων του ηλεκτρονικού πόρου.
References (1):
  1. Caduto, M. J. & Bruchac, J. (1988). Keepersof the earth: Native American stories and environmental activities for children. Golden, CO: Fulcrum Inc..Clover, D.E., Follen, S., & Hall, B. (2000). The nature of transformation: Environmental adult education. Toronto: Ontario Institute for Studies in Education/University of Toronto.Di Chiro, G. (1987). Environmental education and the question of gender: A feminist critique. In I. Robottom (Ed.), Environmental education: Practice and possibility. ECT 339 Environmental Education, Geelong: DeakinUniversity.Gaduto, M. (1985). A Guide on Environmental Values Education. (Ε.Ε. Series 13) (Paris, UNESCO).Gaduto, Μ. (1983). Α Review of Environmental Values Education. The Journal of Environmental Education, 14(3), 13-21.Giordan, A. & Souchon, C. (1991). Une éducation pour l’environnement. Collection AndréGiordan & Jean-Louis Martinand, “Guides pratiques.” Nice: Les Z’ÉditionsGreenall-Gough, A. (1993). Founders in environmental education. Geelong: DeakinUniversity Press.Hungerford, H., Payton, R., & Wilke, R. (1983). Yes Environmental Education does has definition and Structure. Journal of Environmental Education, 14(3), 1-2.Jickling, B. (1992). Why I don’t want my children to be educated for sustainable development. Journal of Environmental Education, 23(4), 5-8.Παπαδημητρίου Β. (1998). “Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Σχολείο: Μια διαχρονική θεώρηση”. Εκδ. Τυπωθήτω, Δαρδανός.Παπαδημητρίου Β. (2005). "Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και STS διάσταση στις Φυσικές Επιστήμες του Σχολείου". Θέματα στην Εκπαίδευση, 6(1), 105-118.Παπαδημητρίου, B. (2013α). Εκπαίδευση Βασισμένη στον «Τόπο». Για την περιβαλλοντική Εκπαίδευση, 1(46). Ενότητα: άρθρα με κρίσηΠαπαδημητρίου, B. (2013β) Κοινωνική διάσταση στις Φυσικές Επιστήμες του σχολείου και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Για την περιβαλλοντική Εκπαίδευση, 3(48).Ενότητα: άρθρα με κρίσηPark, C. (1986). Towards a philosophy of Environmental Education. Journal of Environmental Education and Information, 3(1), 3-15.Payne, P. (1997). Embodiment and environmental education. Environmental Education Research, 3(2), 133-153.Robottom, I. & Hart, P. (1993). Research in environmental education: Engaging the debate. Geelong, Australia: DeakinUniversity Press.Robottom, I. (1987). Contestation and Consensus in Environmental Education. Curriculum Perspectives, 7(1), 23-27.Sauvé, Lucie (2005) Currents in Environmental Education: Mapping a Complex and Evolving Pedagogical Field. Canadian Journal of Environmental Education, 10, 11-37.Βuethe, C. (1980). Environmental Education: a state of the art report. Contemporary Education, 51, 25-29.Ηungerford, H., Payton, H., & Wilke, R. (1980). Goals for Curriculum Development in Environmental Education. Journal of Environmental Education, 11(3), 42-47.van Matre, S. (1990). Earth education: A new beginning. Warrenville, IL: The Institute for Earth Education