Το νερό είναι στοιχείο και στοιχειό

Part of : για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση ; No.52, 2014, pages [5 σελίδες]

Issue:
Pages:
[5 σελίδες]
Section Title:
Π.Ε στο σχολείο
Author:
Abstract:
Δεν διατίθεται περίληψη.
Subject:
Subject (LC):
Keywords:
Περιβαλλοντικά Προγράμματα στο Σχολείο, Νερό, τέχνη
Notes:
http://www.peekpemagazine.gr/issue/439, Δίνεται ο συνολικός αριθμός σελίδων του ηλεκτρονικού πόρου.
References (1):
  1. Altrichter, H., Posch,P. & Somekh,B. (2001). Οι εκπαιδευτικοί ερευνούν το έργο τους. Μια εισαγωγή στις μεθόδους της έρευνας δράσης. ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ.Bird, M., Hammersley, M., Gomm, R., & Woods, P. (1999). Εκπαιδευτική έρευνα στην πράξη. Εγχειρίδιο μελέτης. Πάτρα: ΕΑΠCohen, L. & Manion, L. (1994). Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας. ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ.Cohen, L., Manion, L. & Morrison, K. (2008). Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας. ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ.Rogers, A.(1999). Η εκπαίδευση Ενηλίκων. Μεταίχμιο.Αβέρωφ – Ιωάννου, Τ. ( 1990). Συνεργασία στη Μάθηση. Διδασκαλία σε Ομάδες στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος. Αθήνα: Κοινή Έκδοση: Θυμάρι – Εκπαιδευτήρια Κωστέα – Γείτονα.Αυδίκος, Ε. ( 1999). Μια φορά κι έναν καιρό… αλλά… μπορεί να γίνει και τώρα. Η εκπαίδευση ως χώρος διαμόρφωσης παραμυθάδων. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.ΕΣΠΑ 2007-13/Δ.Π.Δ. & ΓΒΜ/Α.Π.1-2-3. «Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών στις 8 Π.Σ., 3 Π.Σ.Εξ. και 2 Π.Σ.Εισ.». Βασικό επιμορφωτικό υλικό. Τόμος Β’. Ειδικό μέρος: «Αξιοποίηση των τεχνών στην εκπαίδευση». (Αρχική Έκδοση). Επιστημονικός Υπεύθυνος: Π. Αναστασιάδης. Τελικός Δικαιούχος. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ. Μάιος 2011.Ματσαγγούρας, Η. (2004). Η διαθεματικότητα στη σχολική γνώση. Εννοιοκεντρική Αναπλαισίωση και Σχέδια Εργασίας. Αθήνα: Εκδόσεις Γρηγόρη.Μαυρικάκη, Ε. (2001). Εργαστηριακές Ασκήσεις Δραστηριότητες Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης. Αθήνα: Τυπωθήτω- Γιώργος Δαρδανός.Μπούσια, Ε. (2010). Τα αφηγηματικά κείμενα: Δομές και Τεχνικές Ανεπτυγμένης Αφήγησης. Μια διδακτική πρόταση: Εφαρμογή της αφηγηματικής υπερδομής στο «Μικρό Πρίγκιπα » του Antoine de Saint – Exupéry. Διατριβή Μεταπτυχιακού Διπλώματος. Πάτρα.Παπαντωνάκης, Γ. (2003). Σημειώσεις για το μάθημαΕισαγωγή στην Παιδική Λογοτεχνία. Θεωρία και Πράξη. Ρόδος.