Πιλοτική διδασκαλία με τη χρήση της μεθόδου της διάλεξης σε συνδυασμό με τη μέθοδο της βιωματικής μάθησης : Αξιολόγηση - αποτελέσματα της Πιλοτικής Διδασκαλίας στην εκπαίδευση καταρτιζομένων

Part of : για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση ; No.26-27, 2002, pages 9-12

Issue:
Pages:
9-12
Section Title:
Αρθογραφία
Author:
Abstract:
Δεν διατίθεται περίληψη.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
http://www.peekpemagazine.gr/sites/default/files/issues/pdf/peekpe_teyhos_26-27.pdf
References (1):
  1. Μακράκης Βαοίλης Γ. (1997). Ανάλυση Δεδομένων στην Επιστημονική Έρευνα με τη χρήση του SPSS, Από τη θεωρία στην πράξη, Εκδ. Gutenberg, Αθήνα.Ματσαγγούρας Η. Γ. (2000). Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση, Εκδόσεις Γρηγόρη, Αθήνα.Τσοπάνογλου, Αντώνης. (2001 ). Εισαγωγή στη Μεθοδολογία της Έρευνας στις Επιστήμες της Γλώσσας και της Επικοινωνίας Σημειώσεις για το αντίστοιχο μάθημα του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών "Επιστήμες της Γλώσσας και της Επικοινωνίας" του ΑΠΘ, θεσσαλονίκη.Τοοπάνογλου, Αντώνης. (2000). Μεθοδολογία της επιστημονικής έρευνας και εφαρμογές της στην αξιολόγηση της γλωσσικής κατάρτισης Εκδόσεις Ζήτη, θεσσαλονίκη.Bel!, Judith. (1999). Μεθοδολογικός Σχεδιασμός Παιδαγωγικής και Κοινωνικής Έρευνας, Εκδόσεις Gutenberg, Αθήνα.Henry, Jane (1989). "Meaning and Practice in Experiential Learning" in Weil, Susan & McGill Ian. (1989). Meaning Sense of Experiential Learning, SRHE & Open University Press, Milbo Keynes