Σχεδιασμός Μικροδιδασκαλίας στο πλαίσιο Εκπαίδευσης Εκπαιδευτικών στην Π.Ε

Part of : για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση ; No.35, 2006, pages 13-17

Issue:
Pages:
13-17
Section Title:
Αρθογραφία
Author:
Abstract:
Δεν διατίθεται περίληψη.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
http://www.peekpemagazine.gr/sites/default/files/issues/pdf/peekpet35.pdf
References (1):
  1. • Courau S., (2000), Ταβαοικά εργαλεία του εκπαιδευτή ενήλικων, Αθήνα, Μεταίχμιο.»Frey Κ, (1986), Η μέθοδος Project: Μια μορφή συλλογικής εργααίας στο σχολείο ως θεωρία και πράξη, θεσσαλονίκη, Αφοι Κυριακίδη.*Noye D., Piveteau]., (1998), Πρακτικός Οδηγός του εκπαιδευτή, Αθήνα, Μεταίχμιο.• Rogers Α., (1998), Η Εκπαίδευση Ενηλίκων, Αθψα, Μεταιχμιο.•ΑγγελίδηςΖ., ΠαπαδοπούλουΠ.,ΑθαναοίουΧρ., επιμ., (2004), Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και τη Βιωαιμοτητα, θεαααλονικη, Δ/ναηΔ/θμιας Εκπ/αηςΑνατ. θεα/νικης Γραφείο Π.Ε.•Αποστόλου θ., επιμ (1998), Ολυμπος, το βουνό-Λιτόχωρο, η πόλη των θέων, Δήμος Λιτόχωρου, Σειρά Μελέτες και έρευνες.• Βαλάκας Ι., (1999), «Η λειτουργία του Εκπαιδευτικού Χώρου » στο Βαικουαη Δ., Βαλάκας /., Κόκκος Α., Ταιμπουκλη Α., Εκπαιδευοη Ενηλίκων: Εκπαιδευτικές Μέθίώοι-Ομάδα Εκπαιδευομένων, αά.169-198, Πάτρα, ΕΑΠ7.•ΒεργίδηςΔ, (1999), «ΣχεδιααμοςκαιΛομηαη Προγραμμάτων Εκπαίδευσης Ενήλικων», στο ΒεργιδηςΔ, Καραλης θ, Εκπαίδευση Ενήλικων: Σχεδιασμός Οργάνωση και Αξιολόγηση Προγραμμάτων, αά.11-60, Πάτρα, ΕΑΠ.Γεωργοπουλος Λ, (1998), Γη: Ενας μικρός και εύθραυστος πλανήτης, Αθψα, Gutenberg.• Γιαννακοπούλου Ε, (2004), «Σχεδιασμός Λιδακτικης Ενοτητας», στο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών, Κεφ. 7, διαθέσιμο στον ιστότοπο της ΕΕΕΕhttp://mm.adulteduc.gr/(6/12/2004).• Γιαννακοπουλου Ε, (2005) «Η μικροδιδασκαλία», διαθέσιμο στον ιστότοπο του ΕΑΠ http://vmw.eap.gr/programmes/ekp/ekp64/yliko.htm (1/3/2005)• Θεοδωρίδης Δημ., επιμ. (χ.χ.), Ολυμπάς: κατοικία των θέων, Πιερικη Αναπτυξιακή Α.Ε'Κόκκος Α., (1998), «Η προετοιμασία τωνΟμαδικών ΣυμβουλευτικώνΣυνταντηαεων », στο ΚοκκοςΑ., ΛιοναρακηςΑ., Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση: Σχέσεις διδασκόντων - διδασκομένων, σελ.125-154, Πάτρα, ΕΑΠ.• Κόκκος Α., (1999), «Οι εκπαιδεσπκες τεχνικές», στο Βαικουαη Δ., Βαλάκας 1, Κόκκος Α., Ταιμπουκλη Α., Εκπαίδευση Ενήλικων: Εκπαιδευτικές Μέθοδοι Ομάδα Εκπαιδευομένων, σσ.13-86, Πάτρα, ΕΑΠ.•Λαξαρπος Θ, (2002), Περιβαλλοντικά προβλήματα και Δίκαιο, Αθήνα, ΥΠΕΧΩΔΕ, ΕΚΚΕ, ΓΓΝΓ.• Ματοαγγουρας Η., (1988), Οργάνωση και Διεύθυνση της Σχολικής Τάξης: θεωρία και πράξη της Οργανωτικής διδακτικής, Αθήνα, Γρηγόρης.• Μπεινας Ιω.,0 999), Ολυμπος ο Γνωστός Αγνωστος Κατερίνη, Τέρτιος.•ΠαπαδημητρηυΒ., επιμ. (2000), Πρακτικά Διεθνούς Συνεδρίου στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Περιβαλλοπική Εκπαίδευση, Λάρισα, Π. Τ.Δ. E Πανεπιστήμια! Θεσσαλίας Διευθύνσεις Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Λάρισας και Ν.Μαγνησίας.•ΠαραοκευόποάοςΣ., ΚορφιάτηςΚ, (2003), Περιβαλλοπική Εκπαίδευση: θεωρίες και Μεθώοι, θεσσαλονίκη, Χριατοδουλίδης.• Ταμουτσέλη (2003), Προγράμματα περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης: Σύπομος οδηγός για την υλοποίηση προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης θεσσαλονίκη, Δ/ναη Δ/θμιας Εκπ/σης Δυτικής θεσσαλονίκης.•Τσιπηρας Κ, (1992), Στα Ελληνικά βουνά: οι 50 ωραιότερες πεζοπορικές και οικολογικές διαδρομές Αθήνα, «Νέα Σύνορα» A.A. Λιβανη.• Ταιπηρας Κ, (1993), Στα Ελληνικά βουνά: 50 ακόμα πεζοπορικές και οικολογικές διαδρομές Αθήνα, «Νεα Σύνορα»- A.A. Λιβανη