Η αφήγηση στη σύγχρονη εποχή : Δυνατότητες και περιορισμοί για μια «νέα» συνάντηση του σύγχρονου ανθρώπου με την προφορική τέχνη του λόγου

Part of : για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση ; No.39, 2007, pages 9-12

Issue:
Pages:
9-12
Section Title:
Αφιέρωμα
Author:
Abstract:
Δεν διατίθεται περίληψη.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
http://www.peekpemagazine.gr/sites/default/files/issues/pdf/peekpet39.pdf
References (1):
  1. Αναγνωστόπουλος, Β.Α. (1995), Λαϊκό παραμύθι και παραμυθάδες, Αθήνα: Καστανιώτης.Αυδίκος, Ε. (1994), Το λαϊκό παραμύθι, θεωρητικές προσεγγίσεις, Αθήνα: Οδυσσέας.Αυδίκος, Ε. (2002), «Η αφηγηματική κοινότητα και η μαθησιακή διαδικασία», πρακτικά διημερίδας Κουβεντιάζοντας για τα παραμύθια, 31/3 - 1/4/2001, Αθήνα: Μολύβιος ΝιάουΓραικός Ν. (2006), Αφηγήσεις και φωτογραφίες για το περιβάλλον του τόπου μου. Οι εθνογραφικές και οι εικονιστικές μαρτυρίες στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Κονταριώτισσα: ΥΠ.Ε.Π.0. - Πανεπιστήμιο Αιγαίου – Δημοτικό Σχολείο Κονταριώτισσας Πιερίας.Ζαν Ζ. (1996), Η δύναμη των παραμυθιών, Αθήνα: Καστανιώτης. Gersie Α. (1992), Earthtales Storytelling in times of change, London: Green Print.Μερακλής M. (1993), Έντεχνος λαϊκός λόγος, Αθήνα: Καρδαμίτσας.Nanson Α. (2005), Storytelling and Ecology: reconnecting nature and people through oral narrative, University of Glamorgan Press.Παπαδάτος Γ. (1993), «Η οικολογία στην παιδική λογοτεχνία », στο Η παιδική λογοτεχνία, θεωρία και πράξη, τ. α', επιμ. Κατσίκη - Γκίβαλου Α, Αθήνα: Καστανιώτης.Tiedt, P.L. & IM (2006), Πολυπολιτισμική διδασκαλία, πρόλογος Τριλιανός Α., Αθήνα: ΠαπαζήσηςΣφήκας Γ. (1996), Άνθρωποι και ζώα, Αθήνα: Πατάκης.Τσιλιμένη Τ. (2007) (επιμέλεια), Αφήγηση και Εκπαίδευση, Βόλος: Εργαστήριο Λόγου και Πολιτισμού Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.Τσιτσάς Σ. (2003), Τ' αγριόδεντρα του βουνού και του λόγγου, Μουζάκι: Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μουζακίου.